torsdag 28 mars 2024

Vad läser du i påsk?

Dags för Helgfrågan i Mias bokhörna. Denna gång med frågan:


"Vad ska du läsa i påsk? Blir det påskekrim?"


En påbörjad technothriller (Alina och Omar, del 4), två deckare (Agatha Christies debutdeckare, samt en idag påbörjad och utläst: Mordiska Maud, del 1), och så något som jag tror är en slags dystopi. Ja, jag nämnde ju dessa fyra i ett tidigare blogginlägg. Mer om mordiska Maud snart!

Och hinner jag få mitt första pappersexemplar av Epoch Times till helgen så kommer jag även att grotta ner mig i en nyhetstidning.


6 kommentarer:

  1. Det är aldrig fel med en Agatha Christie-deckare!

    SvaraRadera
  2. Christies deckare funkar alltid!

    SvaraRadera
  3. har du fått två påskägg redan? länge sedan jag läste Agatha Christie. de båda andra känner jag inte till

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det är två jag ska ge bort! :)

      Radera
  4. Agatha Christie är perfekt påskläsning

    SvaraRadera
  5. En dos stryknin låter som bra påskekrim.

    SvaraRadera

Kommentarsspam undanbedes (raderas alltid). Försök hålla en vänlig, saklig och god ton i kommentarsfältet. Tack!