Så kom vi till bokstaven E i Klimakteriehäxans positiva ABC.Ekar, skuggande och svalkande, bra nu på lördag då temperaturen uppenbarligen kommer att krypa över 30-strecket.
Elsa, en riktig glad liten hund som jag har förmånen att vara lycklig matte åt.
(I början av året talades det om brittiska regeringens satsning på att göra landsbygden där "mindre vit" genom ett förslag om att problematisera just hundar på landsbygden, eftersom muslimer inte gillar hundar. De diskuterade kring om hundälskande britter skulle ändra sin livsstil och anpassa sig genom att göra sig av med sina uppskattade husdjur. Och vem vet, Sverige har ju också numera en hög andel muslimer på uppåtgående - för närvarande drygt en miljon, om nu siffran stämmer - och S/V/MP/C som både vill tvångsblanda samt på annat vis vara tillmötesgående mot muslimer och islamister - införande av muslimska högtider, arabiska namnsdagar, byggandet av fler moskéer, ännu fler muslimer inom statliga myndigheter och annan maktposition, o.s.v.; total underkastelse. Så snart kanske även vi på svenska landsbygden som gillar hundar kommer att anmodas göra oss av med våra älskade vänner och följeslagare - eller flytta, vart då? Såklart får det inte ske. Man kan bara hoppas att allt fler snart fattar det.)
Denna video måste retweetas varje dag fram till valet som en ständig varning för socialisternas dolda agenda mot det svenska folket. Vi ska tvingas bo med muslimer i vårt land och om det inte passar är det VI som ska flytta på oss! Glöm det aldrig! 🌹=☠️ pic.twitter.com/C2aQgOeptf
— Taggen 🇸🇪🇮🇱🇺🇦 (@tageserlander) June 23, 2026
