torsdag 9 juni 2022

Bokmärken, inte hundöron

Dags för Helgfrågan denna vecka. Såhär skriver Mia:


"Hur är det med dig, använder du bokmärken eller gör du hundöron?"


Såklart gör jag aldrig någonsin hundöron i böcker. De flesta böcker jag läser är biblioteksböcker som hanteras med stor försiktighet, skulle aldrig komma på tanken att göra den sortens åverkan på egna böcker heller. Fått mycket som kan användas som bokmärken med recensionsexemplar från författare och bokförlag. Ibland finns något inflikat i biblioteksböcker också som man kan använda. Se så snygga!:



8 kommentarer:

  1. hundöron är en styggelse, tråkigt att läsa om en bok med hundöron

    SvaraRadera
  2. Åhå! Ser bekanta saker, kul att du använder dem!

    SvaraRadera
  3. Blir ledsen om jag ser en bok med hundöron, direkt ilsken om någon gjort öron i en bok som är min.

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Jag kan bara hålla med!

    SvaraRadera
  6. aldrig hundöron i böcker. jag kan stryka under i mina egna men aldrig i någon annans. det finns så många bra bok märken - kvitton, biljetter, o. dyl. och de flesta har väl riktiga bokmärken ihopsamlade genom åren

    SvaraRadera
  7. Det är ju kul med bokmärken också

    SvaraRadera
  8. Aldrig hundöron i böcker, Har man inte bokmärken till hands så kan man alltid hitta något annat lämpligt att lägga dör man är i boken.

    SvaraRadera

Kommentarsspam undanbedes (raderas alltid). Försök hålla en vänlig, saklig och god ton i kommentarsfältet. Tack!