torsdag 18 maj 2023

Läsning på Kristi Himmelfärdsdag



Dags för Helgfrågan i Mias bokhörna. Häng med och svara på veckans fråga, länka ditt blogginlägg här.

 

"Kristi Himmelsfärdsdagen. Vad läser du dagen till ära?
"


Dagen till ära har jag kommit igång bra med Tigerögat, som är uppföljaren till Honungsapan och föregångaren till månadsgamla Solroskoden... varav sistnämnda redan ligger och väntar i pipeline. Honungsapan är skriven av André Catry och de två uppföljarna av Catry och Anneli Toresson.


5 kommentarer:

  1. helt okända författare för mig

    SvaraRadera
  2. Igen en bok jag inte läst, det är intressant att se så många "nya" böcker det finns.

    SvaraRadera
  3. har nog inte läst Catry och Anneli Toresson

    SvaraRadera
  4. Helt okänt för mig, men spännande förmodligen!

    SvaraRadera
  5. Helt okänd bok för mig. Tack för tipset.

    SvaraRadera

Kommentarsspam undanbedes (raderas alltid). Försök hålla en vänlig, saklig och god ton i kommentarsfältet. Tack!