torsdag 1 februari 2024

Ännu en lista med antisemitiska kändisar



Inte många artister man visste vilka det var på den där nya listan med antisemiter. Alla som skrivit under finns på lista här: Malena Ernman bortplockad från SKMA:s hemsida (bulletin.nu). Namnet Yasin förknippar man därutöver bara med tidningsrubriker kring en annan sorts kriminalitet. Som en tidig Generation X kände jag bara till följande:

Idde Schultz, artist

Lili & Susie

Louise Hoffsten, artist

Malena Ehrnman, artist

Mauro Scocco, artist

Robyn, artist

Även fast jag själv är så ruskigt off vad gäller den nuvarande kändisvärlden, så kan jag tänka att det finns många wannabe-kändisar med på listan, sådana som bara skrivit på utan att tänka på annat än att få publicitet (SVT verkar ju t.ex. pro-Hamas, så wannabe-kändisarna kanske kan få delta i någon av deras skräpprogram nu?), kanske vissa är Sheeple också. Hur Malena Ehrnman kan få fortsätta vara hovsångerska (Ernman fortsatt hovsångerska trots samarbete med Hamas supportrar - Ledarsidorna.se) är för mig en gåta.

De som skrev under på förra listan för antisemiter skrev jag om här: Allt detta mörker.

Bojkott är väl ett sätt att visa vad vi tycker, så sätt igång och bojkotta dessa tanklösa kändisar!

Den där Stefan Sundström var tydligen också med på antisemiternas lista, och han försöker tydligen få de andra antisemiterna att anmäla alla som kritiserar dem, om nu "utsätts" betyder "blir kritiserad", jag vet inte! Ett sätt att tysta deras kritiker? Läskigt! Mörka tider.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarsspam undanbedes (raderas alltid). Försök hålla en vänlig, saklig och god ton i kommentarsfältet. Tack!